Technische Ondersteuning

Technisch advies nodig? Wij helpen je graag verder.

Technical Support van Sikkens heeft antwoorden op vragen over producten, systemen, verwerking, ondergronden en voorschriften. Je kan permanent op hen rekenen zowel telefonisch als op het terrein.


Heb je acuut een technische vraag? Bel dan de afdeling Technical Support. Zij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 - 17:00 op het nummer 02/254.25.00

img1

Technische expertise voor je project van start gaat

 

Onze regionale technici gaan overal ter plaatse, om op de werf precieze aanbevelingen te geven over:

  • de kennis van de ondergrond
  • het herkennen van eventuele ongeregeldheden en mogelijke oplossingen
  • het voorbereiden van de ondergrond
  • de keuze van de beste producten en het meest geschikte applicatiesysteem
img2

Begeleiding tijdens het volledige project

 

Je kunt al bij de start van de werf bij onze technische teams terecht als er specifieke vereisten zijn op het vlak van applicatietechnieken of opstellen van lastenboeken Dat kan het geval zijn bij gevelisolatiewerven die aan precieze voorwaarden en een specifiek process onderworpen zijn.

Ook als het werk af is, staan onze technici nog voor je klaar

 

Zij helpen je graag om eventuele geschillen te regelen en begeleiden je bij de te ondernemen stappen. Onze experts stellen ook de technische werkbeschrijvingen op die vereist zijn in het kader van de beroepsaansprakelijkheid. Bij elke fase in je projecten, op elk belangrijk moment bij de uitvoering van de werken staan onze technische teams in de hoofdzetel, in de regio's of in de winkels voor je klaar, om jouw projecten te laten slagen. Je bent altijd welkom bij je Technical Accountmanager, Sikkens Grossier of Sikkens Service Center

Meld je aan voor onze nieuwsbrief


Ontvang het laatste nieuws over onze producten, diensten en wat er speelt in de schilderswereld

Kleuren worden geladen, even geduld a.u.b.