Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Welkom bij Sikkens
Inloggen via e-mail.
Terms and Conditions
Bedankt!
Onze laatste verftips en inspiratie zijn onderweg naar je mailbox.
Registration complete
vergeten Wachtwoord?
Vul het e-mailadres in dat hoort bij jouw account
Change Password
Password changed successfully.
vergeten Wachtwoord??
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Marcom+
Wanneer |
Locatie |
Contacteer ons |
||||
8:30am - 5:30pm | Bij u op de zaak Reserveren minimaal 1 maand op voorhand. Méér info en een prijsofferte bij uw Sikkens Service Center. Route |
|

Opleiding Marketing & Communicatie
Doelgroep: schilders
Aantal deelnemers: minimaal 5 tot maximaal 15 personen.
Prijs afhankelijk van de gekozen module. Contacteer ons voor een offerte
Reserveren minimaal 1 maand op voorhand. Méér info en een prijsofferte bij uw Sikkens Service Center.
- Marketing & Offertes
Hoe zet u uw schildersbedrijf in de verf? Marketing en Sales basics die u zullen verrassen en ervoor zorgen dat uw schildersbedrijf gemakkelijk een voorsprong neemt op de concurrentie. Wat is een goede offerte en hoe geeft u er glans aan?
Duurtijd: 3 uur
- Prospectie & Klantenbeheer
U heeft een weerkerende klantenportefeuille. Toch worden sommige klanten ontrouw? Soms komen nieuwe klanten vanzelf, echter zijn het degene die u echt wil? En wat met al die interessante potentiële klanten die uw schildersbedrijf niet kennen en waaraan u graag uw mooie werk wil afleveren? Hoe creëert en beheert u met andere woorden uw beste klantenbestand zelf?
Duurtijd: 3 uur
- Schilderen & (wan)betalen
Gelukkig betalen veel klanten op tijd? Gelukkig zijn veel klanten tevreden over het geleverde schilderwerk? Toch kan men niet vermijden dat er facturen onbetaald blijven en kan men niet voorkomen, hoe goed het werk ook is, dat sommige klanten klachten hebben… Helaas vreet dat tijd en energie. Hoe gaat u daar mee om?
Duurtijd: 3 uur