star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Marcom+

Wanneer


8:30am - 5:30pm

Locatie

Bij u op de zaak

Reserveren minimaal 1 maand op voorhand.

Méér info en een prijsofferte bij uw Sikkens Service Center.



Route

Contacteer ons

Telefoon: 02/254.22.11
Email: : stefan.martin@akzonobel.com
image

Opleiding Marketing & Communicatie

Doelgroep: schilders

Aantal deelnemers: minimaal 5 tot maximaal 15 personen.

Prijs afhankelijk van de gekozen module. Contacteer ons voor een offerte

Reserveren minimaal 1 maand op voorhand. Méér info en een prijsofferte bij uw Sikkens Service Center.

  • Marketing & Offertes

Hoe zet u uw schildersbedrijf in de verf? Marketing en Sales basics die u zullen verrassen en ervoor zorgen dat uw schildersbedrijf gemakkelijk een voorsprong neemt op de concurrentie. Wat is een goede offerte en hoe geeft u er glans aan?
Duurtijd: 3 uur

  • Prospectie & Klantenbeheer

U heeft een weerkerende klantenportefeuille. Toch worden sommige klanten ontrouw? Soms komen nieuwe klanten vanzelf, echter zijn het degene die u echt wil? En wat met al die interessante potentiële klanten die uw schildersbedrijf niet kennen en waaraan u graag uw mooie werk wil afleveren? Hoe creëert en beheert u met andere woorden uw beste klantenbestand zelf?
Duurtijd: 3 uur

  • Schilderen & (wan)betalen

Gelukkig betalen veel klanten op tijd? Gelukkig zijn veel klanten tevreden over het geleverde schilderwerk? Toch kan men niet vermijden dat er facturen onbetaald blijven en kan men niet voorkomen, hoe goed het werk ook is, dat sommige klanten klachten hebben… Helaas vreet dat tijd en energie. Hoe gaat u daar mee om?
Duurtijd: 3 uur